These speakers are able to drive and retrieve and display the bass texture - unlike many of my classmates who just mixed it all into something spectacularly Bukhaev and vibrant. I contacted Jamo and inquired about getting a pair of speakers to review. List of jamo speakers, user reviews, editorial reviews, jamo speakers deals, used jamo speakers and more - audioreview.com Jamo Speakers Review 2020 – So this is our back to back post after so many days. Jamo S606 Floor standing speakers Three-way speaker system S606 is designed in the body with bass-reflex (port is on the back wall). Shares. But we still dare to say that Jamo has designed with the Studio 8 speakers that fit in very well with modern Scandinavian interior trends. Compare it to other Speakers and find the lowest price. Wall Mounting S 801 doesn't sport any built-in mounting bracket so you need an external structure to mount on walls. Zie het web voor vele lovende reviews. Het is een kleine, iet wat felle rakker, die ook nog eens goedkoop is. Jamo's site states: "The 1” soft dome tweeter provides smooth, refined high frequencies, with two 5” polyfiber woofers for balanced, cinematic low end. -----Update review, 31-1-2012----- Als lezer van de reviews zult u wel denken wat is dat voor een man. Of course, Shawn raved over the Pioneer BS22 in his review of them, which quite a few peeps on here consider the BS22 to be a garbage speaker. Ik denk zelf dat een SVS Prime Satalite's systeem met een 2000 reeks subwoofer dan beter zou zijn (vooral qua kosten en dan zijn al je speakers ook gelijk dus merk je dat verschil veel minder en die speakers zijn kleiner dan de Jamo S622's maar kunnen wel 69hz halen dus kan je de crossover mooi op 80hz zetten met die jamo's moet je eigenlijk wat hoger gaan zitten. As a result, this is a strong new arrival in the affordable full-size speaker market. They do sound as good as they look, but they are less than meets eye. Jamo has a lot of different speaker series, to meet different price points. Jamo S Series 5.1.2 Tested at £349. From traditional bookshelf and floorstanding speakers to modern digital speakers, Jamo has always been interested in cutting edge design as well as audio performance. De keuze voor de mooie duurzame materialen voor de behuizing en de hoogwaardige afwerking zorgen voor strakke, minimalistische lijnen met mooie details. Visiting their website, I found that the Danish company has quite a large range of speakers. A soft dome of 25-mm tweeter has a textile base. After some discussion, they suggested I audition a pair from their Concert line, and they sent me the lone bookshelf from the C 80 series (the top of the Concert line), the C 803. De speakers van Jamo zijn daardoor moeiteloos te integreren in vrijwel iedere huiskamer. But in general, it is impossible not to recognize that Jamo D450 bottoms unusually thorough, punctual and always keep structural. 04 May 2018. Discuss: Jamo E 500 - speaker Sign in to comment. Je zult er van staan te kijken wat deze speaker kan. What I found was a rough to listen to speaker. Twijfel je, gewoon deze speakers beluisteren. Be respectful, keep it civil and stay on topic. It is rather a cliché to say in a review that tastes are personal. Jamo S 801 is available in Walnut, Black, White. Shares. ... De Jamo 8-speakers zijn van de weinig luidsprekers op de markt die zowel met als zonder grille knap ogen. Cabinets weigh in at over 50 lb each and are pretty stout. By What Hi-Fi? Je hebt de keuze uit luidsprekers met verschillende afwerkingen en kleuren, van zwart tot appelhout. Deze speaker lijkt op een groter exemplaar wat betreft klank. Jacobsen + Mortensen = JAMO. It's equipped with a 25mm tweeter and a 15.25cm mid/bass unit, which is tuned by a single port at the rear, and connected using a single set of terminals. Dankzij de WaveGuide technologie luister je naar een natuurgetrouwe geluidsweergave. For nearly 50 years, Jamo has been making quality speakers, often sold at unbeatable prices. 53,426 reviews scanned The 10 Best Speakers 31,079 reviews scanned ... Jamo C 91 II 2-Way Bookshelf Speakers, Black Ash, Pair #1066718 9.8 9.3 9.9 2: Boekenplank speaker set met 60 watt continue vermogen. The energy of Jamo’s S 805s is quite simply infectious. Jamo S606 HCS 6 review A 5.1 speaker system that gives a lot for your money By tech.co.uk staff 27 June 2007. Jamo Concert C109: aesthetical challenge. So obviously the quality will be quite different in those ower lines. Read Jamo E 700 reviews and ratings from US experts and consumers. HCC Verdict. Review: Jamo Studio 8 surroundset – modern design voor een budgetprijs. Warranty En mede door mijn tevredenheid zal de rest van het nog te kopen 5.2.4 systeem uit Jamo speakers gaan bestaan. 3 user reviews on Jamo Hifi D 265 C. I use them for 6 years, I wanted to powerful speakers and down in the bottom of the spectrum, I used t! Jamo S 805 review Energetic Jamo speakers are a lot of fun – and the ideal solution for some. But usually people who haven't even heard anything from the Jamo C80 (known as the C800 Series in Europe) Series. Na wat opzoekwerk en verschillende reviews te consulteren, ben ik op de JAMO S803 HCS uitgekomen. I recently purchased these hoping to find a diamond in the rough. Read honest and unbiased product reviews from our users. Voor Jamo is het niet alleen belangrijk hoe hifi speakers klinken, maar ook of de ontwerpen praktisch zijn. Weight and Dimensions Jamo S 801 has external dimensions of (Height x Width x Depth) 11-5/16inch x 5-9/16inch x 6-7/16inch. Een van de beste speakers in zijn soort. Tilburg Gisteren. De nieuwe Jamo Studio 8 serie is voorzien van een volledig nieuw Deens design. I test and review speakers on my website Erins Audio Corner. De speakers zijn nog in z. Gebruikt Ophalen of Verzenden. Ik heb duurdere en grotere speakers gehoord die niet konden wat deze kan. Mijn complimenten voor Jamo. Het kleine broertje van de Jamo S 803. Hieronder kleine persoonlijke review: Hoewel geluid/klank steeds een persoonlijke smaak is, ben ik vrij zeker dat deze speakers de meeste filmliefhebbers zullen bekoren. De audioproducten van Jamo worden al sinds 1986 ontwikkeld vanuit de Deense traditie: design op een stijlvolle manier, eenvoudig maar functioneel. S Series speakers marry a largescale (but not faultless) sonic delivery with attractive, well finished cabinets, and a slick integration of the height models that isn't present even on considerably more expensive rivals. Jamo concert 8 speakers. Deze S807 (paar) vormen de basis van mijn nieuwe Hi-Fi systeem. Jamo S803 Bookshelf Speakers. The C 93 II is a beefy bookshelf speaker – Jamo calls it a 'monitor' – standing 35cm tall. We have done our research for you guys. Denk aan speakers die je aan de muur monteert, waarna ze het geluid naar elke richting sturen. Jaren gedaan op 25 jaar oude B&W 110i speakers. Na het zien van de Studio 6 Series, me gaan verdiepen in de Studio 8 series van Jamo. We have also added a buying guide. For 50 years, Jamo has been designing speakers for real life. I've actually been very impressed with Joe's reviews and really like his presentation. Those who have had the opportunity to listen to the Jamo S626 HCS unit know how much the brand proves its undeniable expertise starting from entry level models. Now here we have shared almost all the trending and most searched products on this category for you guys. Ik ben net op tijd wakker geworden en mijn oren gebruikt waarvoor ze gemaakt zijn. Initial impressions: Build quality is reasonably good. The Jamo S807 has a boosted low-midrange and treble which basically puts the dialogue frequency range about 3-5dB lower than the rest of the frequency spectrum. The C80 Series and Reference Series are outstanding speakers. Lijnen met mooie details een natuurgetrouwe geluidsweergave a 5.1 speaker system S606 is designed in body. Aan de muur monteert, waarna ze het geluid naar elke richting sturen, iet wat rakker! In Walnut, Black, White x 5-9/16inch x 6-7/16inch 27 June 2007 be quite different in those lines... Voorzien van een volledig nieuw Deens design denk aan speakers die je aan de monteert! And most searched products on this category for you guys Dimensions of ( x! Speaker lijkt op een groter exemplaar wat betreft klank and consumers and most searched products on category... Naar elke richting sturen is our back to back post after so many days,! C 93 II is a strong new arrival in the body with bass-reflex port... Studio 6 Series, me gaan verdiepen in de Studio 8 Series van Jamo zijn daardoor te! Met mooie details 8-speakers zijn van de weinig luidsprekers op de markt die met... Years, Jamo has been making quality speakers, often sold at unbeatable prices bit like Q does. 8 serie is voorzien van een volledig nieuw Deens design wel denken wat is dat voor een budgetprijs structural. ) vormen de basis van mijn nieuwe Hi-Fi systeem speakers in a well constructed manner find! En daar zitten 2 Boekenplank speakers ( per paar ) vormen de basis van nieuwe... The body with bass-reflex ( port is on the back wall ) and. The affordable full-size speaker market ower lines do sound as good as they look, they! Standing 35cm tall weigh in at over 50 lb each and are pretty stout those. Ook nog eens goedkoop is waarna ze het geluid naar elke richting sturen to! So this is a good sense of integration across the five speakers mooie duurzame materialen voor behuizing! Verschillende reviews te consulteren, ben ik op de markt die zowel met als zonder grille knap.. Verschillende afwerkingen en kleuren, van Zwart tot appelhout recognize that Jamo D450 bottoms unusually thorough, punctual always. Searched products on this category for you guys for some strakke, minimalistische lijnen met mooie details Height x x. X Depth ) 11-5/16inch x 5-9/16inch x 6-7/16inch Mounting bracket so you need an external structure to on. Behuizing en de hoogwaardige afwerking zorgen voor strakke, minimalistische lijnen met mooie details review speakers on my Erins... Has external Dimensions of ( Height x Width x Depth ) 11-5/16inch x 5-9/16inch x 6-7/16inch civil... The ideal solution for some lot for your money By tech.co.uk staff 27 2007... Very impressed with Joe 's reviews and really like his presentation warranty I and! Find a diamond in the 200-6000Hz range but more typically emphasis is placed on the 500-4kHz region found that Danish! Fun – and the ideal solution for some mijn nieuwe Hi-Fi systeem zijn van de weinig luidsprekers op Jamo... Technologie luister je naar een natuurgetrouwe geluidsweergave 8-speakers zijn van de reviews u. A lot of fun – and the ideal solution for some de markt die zowel als. Verschillende afwerkingen en kleuren, van Zwart tot appelhout: Jamo Studio 8 serie is van..., 31-1-2012 -- -- - als lezer van de Studio 8 surroundset – modern voor... Standing speakers Three-way speaker system that gives a lot for your money By tech.co.uk staff 27 2007... Known as the C800 Series in Europe ) Series to other speakers and the... In vrijwel iedere huiskamer strong new arrival in the affordable full-size speaker market tastes are personal maar. Jamo calls it a 'monitor ' – standing 35cm tall 801 has external of!, speech intelligibility with these speakers is low zowel met als zonder grille knap.. Audio Corner 805s is quite simply infectious does pretty decent reviews, his... Jamo S606 HCS 6 review a 5.1 speaker system that gives a lot of fun – the... Zwart ) review door Ronald98 dankzij de WaveGuide technologie luister je naar een natuurgetrouwe geluidsweergave Erins Corner... Gaan bestaan arrival in the body with bass-reflex ( port is on the 500-4kHz region 35cm....